Miért pont Pitypang?


A kérdésre a válaszom: - mert szerteágazó, mint az a tevékenységi kör, amit egy virtuális asszisztens, egy kreatív tartalmat készítő, közösségi oldalakat menedzselő szakember végez. 

Nagyjából tíz évvel ezelőtt kezdtem a virtuális térben szövegírással, saját blog vezetésével foglalkozni. Hobbiból és kíváncsiságból elsősorban. Pár évvel később saját honlapot álmodtam meg - már nem él, nem tudok rá hivatkozni, mivel nem aktuális, így nem tartottam meg a domain nevet. Közel három éven keresztül mindennap írtam, szerkesztettem - környezetbarát életmód volt a vezérfonal, tematikus aloldalakkal, témákkal.

Jelenleg az egyik hobbim kapcsán van egy blogom - https://madebymaan.blogspot.com/, melyet mostanában keveset frissítek, mivel a fókusz áthelyeződött arra, hogy home office megoldással, virtuális asszisztensként tudjam segíteni azokat a vállalkozásokat, akik szeretnék adminisztratív jellegű feladataikat, vagy közösségi médiához kapcsolódó tevékenységkört kiszervezni.